6 Mart 2010 Cumartesi

WTF:Alion Başı?

Benim içim fesat galiba,geçenlerde minibüse binmiş işe giderken uyku sersemi bi şekilde dışarıyı izliyodum bi anda gördüğüm şey beni oldukça neşelendirdi.İETT otobüsüne reklam veren firma alionbaşı süt ürünleri'ydi.
Bugün internette arama yapana kadar "Alıyon başı lan alıyon başı nihehehheheğ böyle firma ismi mi olur lan?!?" diye gülüp eğleniyodum.Meğerse Ali Onbaşı'ymış.Üzülmedim desem yalan olur üzüldüm.Ama firmaya logoyu yapanlarla görüşmek isterdim,neden Ali Onbaşı'yı bitişik yazmayı tercih ettiniz hadi siz yaptınız bunu Ali Onbaşı nasıl kabul etti?..
Bu muğlak durumla onları başbaşa bırakıp gidelim dostlarım.
Haydin Korova Milk Bar'a!
Doğala Özdeş Meme'den süt içesim var!

1 yorum:

  1. Logosunu görünce alıyon başı olarak algıladım bende,ali onbaşı yakışmamış,olmamış.

    YanıtlaSil