25 Nisan 2010 Pazar

Fıstıkçı Şahap ya da Gazap Erikleri

Tanrı bana çok kızgın galiba.2 aydır haftada tek izin günüm olan çarşambaları havalar hep kötü.Perşembe günlük güneşlik.Bi de 5 gündür spor-diyet olaylarına girdim size başıma gelenleri sayıyorum.Eve geldiğimde hamur işiyle hiç işi olmayan annemin dana gibi kolum gibi börekler yaptığını gördüm,mazeret misafirdi.Bir ısırık alıp bırıktım ama annem "Baaaak misafir ne getirdi deyip şerbetli şerbetli tatlıları gösterdi ondan da bir parça alıp 30-35ini geri bıraktım.Spora başladığım gece grip oldum boğaz ağrısı ve burun akıntısı 5 gündür peşimi bırakmadı.2 gün sonra babamın kabuksuz fıstık aldığını gördüm hayatta hayır diyemediğim nadir şeylerdendir kabuklu.2 tane yedim ve bıraktım onu da.Bu sırada bir ceza gibi gelen spora devam ediyordum.Bugün ipler iyice koptu iş yerinde müdür bedava çikolata verdi herkese hayvan gibi 3 paket yemekte o hayvani paketlerden birini yutunca akşama doğru alnımın üzerinde dev bir sivilce patlak verdi.Şu an sinirimden ağlayarak koca bir tabak kabuklu fıstık ve yeşil erik yiyorum.Yeter ılan azıcık sağduyu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder