20 Temmuz 2010 Salı

Al kırdın kırdın!


Her erkeğin hayatında en az bir defa yapması gereken şeyler vardır.Bu şeyleri burada saymaya gerek yok zira her erkeğin bilinçaltına gizlenmiş bu edimler zaman zaman günyüzüne çıkar ve yapıldığında ergişi sekslemişcesine rahatlar.Güne başlarken böyle bir olayla karşılaşabileceğim aklımın ucundan dahi geçmezdi ama oldu.
İş yerindeydim,çalışıyordum ve mesaimin bitmesine iki saat kalmıştı.Birden mödür yardımcısının sesiyle irkildim.Mödür yardımcısı ofisin kapısının açılmadığınından dert yanıyordu.Ofisin kapısı kendiliğinden arkadan kilitlenmişti,oluyo böyle şeyler.Ofisin anahtarına sahip olan sorumlumuz yarın erkenden geleceği için anahtar ondaydı,utanmadan evli barklı adamı çağırdık mağazaya.Geldiğinde kapının anahtarla dahi açılmadığını gördüğümde gözlerim parladı.Deli Dumrul'a bağlamıştım.Durun dedim çekilin kenara.Gerildim gerildim ve kapıya tek ayağımla nazikçe dokundum,açılmıyordu.
"Demek sertlikten hoşlanıyosun ha adamım,o zaman civatalarını sıkılaştırıp menteşelerine çekidüzen versen iyi olacak."dedim.Mödür yardımcısı ve sevgili iş arkadaşımın şaşkın bakışları altında ölümcül hamleyi yine tek ayakla indirdim.Bildiğin 'death' çektim kapıya,"fatality" diye bi ses geldi kapının kilidi parçalanıp dağılırken.
İşte sevgili okuyucular,bi gün olurda kapıda kalırsınız falan bana ulaşmanız yeterli.Şu an çalışmalarım çelik kapılar üzerinde yoğunlaşmış durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder