26 Eylül 2010 Pazar

Başlık Kırmızı Kalemle Çizilir.

Şimdi bişeyler ekliycemde valla hiç halim yok,bak yarın kalkıp işe gidicem pazar pazar canım kardeşim.Uğraşasım yok diyorum.Sonra söz bonba gibi bi takım şeylerle geri dönücem.Ben yokken oyalan diye sana şarkı bırakıyorum onunla idare et balım.Öbüyorum seni çok.Kib,byes...
Şantör(dertli x2)
Çok duygulanma diye "a yüzü sılov b yüzü hareketli" albüm yaptım.
Dinlemeyenin iki yüzü kara.
Hareketli sözlü,gizli slow şarkı(kimden söz ettiğimi bilirsin)
Hadi yine iyisin kıyamadım bonba yazıp ilk çıkan görseli koydum.Bakma bunlar hep kâr,iyisin iyi...

3 yorum:

  1. bu güzel bayanları alıp, zamanında eli ayagı rahat durmayan arkadaslarıma yollamak istiyorum.bulsunlar bakalım, ablaların göbeklerinden bacak çıkıyo.orta bölüm zamanla kayboluyo.sol baştan ; en arsızı nurhan hala elini yamuk tutup cilve peşinde, ılımlı canan bikinimi giyerim ama popişimi kapatırım dior,favorim nükhet kendiside bilir leopar desenine asla hayır diyemem ve zayıf sevenler için çıtıpıtı elif.
    hep bunlar kar hafız.azıcıkta diğer konulara güleyim hep kar bunlar bana...

    YanıtlaSil
  2. Ilımlı canan hepsinden daha tedbirli olduğu için benden dokuz puan aldı kanka."
    Göbek kapatıyo ama ben yine de pareomu kullanayım,sonuçta pareoya da para verdim.Bugün nerden baksan bi pareo yine iyi para eder."diye düşünmüş olsa gerek.Bu arada hayatımda bugüne kadar hiç pareo demeyip bi anda böylesine hunharca pareoya yüklenmekten bende hoşlanmam ama oldu bi kere.
    Şarkılardan bahsetmedin hadi onu geçiyorum fotoğrafın anavatanıda mı hiç ilgini çekmedi.
    Neyse,mayokini.
    (Seni gördüğüme hiç şaşırmamış gibi yaptım bro;))

    YanıtlaSil