31 Ocak 2011 Pazartesi

Ok kib bye

Bir önceki kayıtta bahsetmiştim internetimin kapanması durumundan,o melun gün geldi çattı.Vedalaşmayı hiç beceremem.O yüzden sözü kısa kesip uşağım İstemihan ile sizleri başbaşa bırakıyorum ben geri gelene kadar sizinle o ilgilenecek.(Ne o hep Sebastian mı olacak uşakların,altbenliklerin falan adı?)
İstemihan bizim için ayrılık şarkısı aradı,ben aslında genç kızların sevgilisi Berksan'dan "Bay Bay Kuzum" adlı parçayla veda etmek istiyordum ama fizy kapalı olduğundan video koymak icap etti bende durup dururken tanımadığım adamın suratını görmek istemediğimden biraz daha araştırdı İstemihan,sonunda (şiirli) ve çook duygusal bi parça buldu sevgili İstemihan dinlerken gözyaşlarınıza hakim olmaya çalışın.

İstemihan şarkıyı ileri sür ve son sözü söyle,sonra görüşücez bebeğimler.Gollum gibi geri dönüceeem.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder