5 Temmuz 2012 Perşembe

Gotik müdürle sevişme, yavşak!


Daha, videoyu açmadan gördüğünüz gibi. Birazcık ağzı bozuk bir iş ile karşınızdayım. Siz zorluk çekmeyin diye ben listeyi çıkardım. Liste aşağıda, gel hele, gel hele, gel hele, geeel! (Listeye videoyu izledikten sonra göz atarsanız daha sevimli olur, sevimli evet)

* adam bulun lağn!
* kazığı yee!
* zavallı ferit
* there's a mehmet in the corner of your eye
* egemen, egemen, egemen, egemen...
* bu akşam sebatiii!
* gel hele, gel hele, gel hele, gel hele, geeel
* ne sikerrrrrrrr
* orospu gökhan
* dvd çekiyoz bi yandan...
* gerizekalı ibne beni görüyon mu lağn?!
* oy kurban ethem'ine felan
* kötü pişiyorsa karıştır
* horon tepek
* orospu reşat
* gidiyorum
* biftek bu, ne oldu la?
* çiğ ananas bul sosludur, sıçayım size
* ararım amına fotoğraf çekek mi?
* popomu elleme, kukumu elleme, popomu eşeleme, dalga geçme ah benle-yiyen, bok yiyen, bok yiyen...
* melisa abla
* seviyorum allah çarpsın
* uh-ah, denizci melis
* ananın soyunu da babadan say
* kessene pezevenk!
* ne dedin gardaş, ne dedin sen?
* kimse ruşen'i alamaz
* özgürlük, özgürlük hey!
* siktir layn (x2)
* hep ağlardım
* gotik müdürle sevişme, yavşak!
* feyyaz affet!
* hasiktir, kaç! İngiliz albay geliyor!
* sikiş var
* koy götüne bi öğrenci

05.40 videonun en eğlenceli anlarından biri, ondan sonra iyice coşulu-hasiktir, kaç! İngiliz albay geliyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder