15 Haziran 2010 Salı

Gelin Başı - Damat Kafası


O site senin bu site benim gezerken birden bu fırladı,beynim dondu.Sonuna kadar izledim ağzım açık şekilde.Post-marriage bu mu şimdi,arkadaki tiplere,dj'in sanki kendisi gerdeğe girecekmişcesine coşmasına,gelinle damadın piste kimseyi yaklaştırmayıp deli danalar gibi kıvırmasına hiç anlam veremedim.Davul&zurna güzeldi be!Kasap havası... 
:(
 Ulan ayrıca bu adam şu sevimlilikle evlendiyse,Japonya nasıl bir yer Allah Allah böyle koca mı olur lan?!?

Not:Japonlar,ekran çok boş kalmasın,bilog sevimli görünsün diye konulmuştur,yakında kedili,köpekli olaylara girip kızların aklını almayı planlıyorum hazır olun kızlar,evlenicem hepinizle korkmayın.Niyetim ciddi nieh nieh nieh!..
http://ad.clicknet.com.tr/banner/evlenme/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder