21 Haziran 2010 Pazartesi

Ylmzmrgl capsliii

Bunu görünce beynim önce buz tuttu sonra alev aldı.Gören göze algılayan beyne yazık oldu.O hareket o 15 parça çeyiz seti gibi 'kaslar?' gözümün önünden gitmez oldu.Gözümü kapıyorum ylmzmrgl gözümü açıyorum minas morgul.Hepimiz için zor günler bunlar,birlikte aşabiliriz.Halkımız şimdi hiç olmadığı kadar birlik,beraberlik içinde hareket etmeli.Kurtuluş savaşını bir defa kazandık,bir defa daha başarabiliriz.
Yılmaz gitmiş Cem Adrian gelmiş


















Bi de olayla ilgili haber var ki Yılmız'ın kafanın bambaşka olduğunu anlayabiliyoruz:   
Yılmaz Morgül iki yıl ara verdiği sahnelere yarı çıplak döndü. ‘Ylmzmrgl’ adını verdiği albümünün tanıtımı için yarı çıplak poz veren Yılmaz Morgül, tarzını da pop-fantezi olarak değiştirdi. Yılmaz Morgül bu pozları Real Madrid’in Portekizli oyuncusu Ronaldo’ya özenip verdi. Karın kası yapmak için iki yıl çalışan, vücudundaki tüyleri de epilasyonla aldıran Morgül “Rizeli hemşehrilerin bu pozlara kızmayacak mı?” şeklindeki soruyu şöyle cevapladı: "Kızabilirler. Ama kimse unutmasın ki, bu dünyaya çıplak geldik, çıplak gideceğiz. Çıplaklık ayıp ya da günah değil. Vücuduma çok iyi bakıyorum. İleride ‘ne yakışıklıymışım’ demek için bu pozları verdim."

İşim dolayısıyla albümü ilk görenlerden biri oldum.Arka kapağında verdiği köpekli pozu bulamadım ama google daha ilginç şeyler gösterdi "ylmzmrgl" yazıp arattığınızda görsellerde karşınıza ilk çıkan bir köpek fotoğrafı oluyor linke tıklayınca ise bambaşka mecralara akıyorsunuz: www.servis444.com/viessmann-servisi/
Viessmann servisi,köpek,ylmzmrgl,15 parça kas...Erör!Erör!Erör! 
Erör!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder