17 Ekim 2010 Pazar

Bu kantar doğru tartar!

Bugün sörf yaparken (İnterneti iyi kullanabiliyorum,merhaba:)) okuyucu yorumlarına takıldı gözüm.
" Gripin – Komşu Kızı için MERVE " yazısını görünce bilinçaltındaki komşu kızı teması beni bu linke tıklamaya mecbur etti,meğerse Gripin(Nasıl grup lan bu böyle?),Geniş Aile diye bir dizinin(O nasıl dizi adı oğlum?) müziğini yapmışta ona yorum yapan Merve diyine bir kızın yorumu anasayfaya çıkmış(Nobellik cümle şerefsizim,Orhan Pamuk kuramaz böylesini).Yorumu ne kullanıp yazmış bilmiyorum ama anlamakta uzun süre zorluk çektim(Şimdi anladım gibi ama emin değilim hala).İşte o yorum:
  • MERVE
    15 Ekim 2010 | Permalink |
    MERHABA BEN MERVE NAZANI ÇOK SEVİYORUM CEVAHİRE AŞIĞIM MSN BİR ARA MSNYLE TANIŞIRIZ ŞİMDİ KISACA KENDİMİ TANITİM MAVİ GÖZLÜYÜM SARI SAÇLIYIM UZUN BOYLUYUM KİLOM 25 ŞİMDİLİK KENDİMİ KISACA ANLATIYORUM SEN KENDİNİ BANA ANLATIRSIN ŞİMDİ BENİM ZAMANIM YOK HADİ SENİ KIRMIZI DUDAKLARIMDAN ÖPÜYORUM HADİ BAY ÇEKLEŞMEYİ UNUTMA HADİ BAY

    Sanırım olay şundan ibaret bu Merve kızımız Geniş Ailede oynuyor ve Nazanı çok seviyor (lezbiyen) ama Cevahir'e aşık (biseksüel)  ailenin genişliği sanırım hem kilo ile alakalı zira kendi hastalıklı kilosunuda yazmış ve böylece cevahirin ona hallenebileceğini düşünmüş hem de ailenin mezhebinin genişlğinden kaynaklanıyor.Bu senaryoyla Aşk-ı Memnu tadında bir şey oldu,eğer dizinin konusu bu değilse çekebilirsiniz bunu.
    Bu ara hep böyle deli deli şeyler düşünür oldum,iyice delirdim zaar.
    İnamayana link: 25 kiloya 1 saniye
    Şimdi 25 kilo neye benzer onu bir kaç örnekle açıklamaya çalışacağım.Daha iyi anlayın diye capslerin üzerinde biraz oynadım.

                                            Reklam aldım.Kısırı çok güzel oluyor ablam.
                                                 Karpuz için beş kuruş vermediler...
    Ya bu arada çok alakasız olacak ama 25 kiloya ne gelir diye gugıla bakarken en çok karşılaştığım şey Fifti Sent oldu şu capsi görünce haberi yapan arkadaşın matematik öğretmenine sinkaflı küfür etmeden duramadım.
    ÇOK KONUŞTUM,ŞİMDİ BENİM ZAMANIM YOK HADİ SENİ KIRMIZI DUDAKLARIMDAN ÖPÜYORUM HADİ BAY ÇEKLEŞMEYİ UNUTMA HADİ BAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder